Monday, October 10, 2016

Bemarkingsbestuurder Posbeskrywing - Deel 1

Basiese werksbeskrywing: Werk pligte en take vir: & quot; Bemarkingsbestuurder & quot; 1) Ontwikkel prysstrategieë, balansering firma doelwitte en tevrede kliënte. 2) identifiseer, te ontwikkel, en bemarkingstrategie te evalueer, gebaseer op kennis van vestiging doelwitte, eienskappe mark, en koste en opmaak faktore. 3) evalueer die finansiële aspekte van die produk ontwikkeling, soos begrotings, uitgawes, navorsing en ontwikkeling bewilligings, en terug te keer-op-belegging en wins-verlies projeksies. 4) formuleer, direkte en koördineer bemarking aktiwiteite en beleid om produkte en dienste te bevorder, in samewerking met reklame en promosie bestuurders. 5) die aanstelling, opleiding en prestasie-evaluerings van bemarking en verkope personeel en toesig te hou oor hul daaglikse aktiwiteite. 6) Onderhandel kontrakte met verskaffers en verspreiders produk verspreiding te bestuur, tot stigting van verspreidingsnetwerke en die ontwikkeling van verspreiding strategieë. Dankie vir die besoek CareerPlanner Hoe kan ons u help met jou loopbaan? 4) Is jou CV om jou genoeg onderhoude? Sien hoe om te skryf The Perfect CV. 7) Raadpleeg produk ontwikkeling personeel op die produk spesifikasies soos ontwerp, kleur, en verpakking. 8) Stel lyste beskryf produk of diens wat daarby behoort. 9) Gebruik verkope vooruitskatting en strategiese beplanning om die verkoop en winsgewendheid van produkte, lyne, of dienste, die ontleding van sake ontwikkelings en monitering van die mark tendense te verseker. Is 'n "Bemarkingsbestuurder" jou heel beste beroepskeuse? Ons Career Interest toets sal jou wys wat loopbane ooreenstem met jou belange. Ons Gratis persoonlikheid toets sal jou wys wat loopbane ooreenstem met jou persoonlikheid en waarom. 10) Kies produkte en bykomstighede te vertoon op die handel of spesiale produksie toon. 11) Konferensie met wetlike personeel om probleme, soos kopieregskending en koninklikes deel met buite produsente en verspreiders te los. 12) Koördineer en deel te neem aan promosie-aktiwiteite en handel skoue, in samewerking met ontwikkelaars, adverteerders en produksie bestuurders, te bemark produkte en dienste. 13) Adviseer besigheid en ander groepe op plaaslike, nasionale en internasionale faktore wat die koop en verkoop van produkte en dienste. 14) Inisieer marknavorsing studies en hul bevindings te analiseer. 15) Raadpleeg koop personeel om raad te kry met betrekking tot die aard van die produkte of dienste sal na verwagting in die vraag. 16) Doen ekonomiese en kommersiële opnames om potensiële markte te identifiseer vir produkte en dienste. Meer "Bemarkingsbestuurder" posbeskrywing.


No comments:

Post a Comment